شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌یکشنبه 11 آبان 1399/ شماره 153
دلار به 26 هزار تومان نرسیده، برگشت!، ترکیب افزایش قیمت های جهانی و نیما بر قیمت های پایه، صعود بدون توقف دلار نیمایی، چهره‌ی جدید بازار بعد از اعلام قمیت های پایه ...
پست های رادیویی مرتبط:

دلار به 26 هزار تومان نرسیده، برگشت!
قیمت دلار صرافی که روز گذشته تا 26 هزار و 870 تومان عقب نشینی کرد، تاب و تحمل این کانال را نداشت و امروز افزایشی شد. هر چند در شروع بازار، هر دلار در صرافی ملی 170 تومان کاهش یافت، اما در ادامه روندی افزاشی بازار آزاد، دلار صرافی را نیز به دنبال خود کشاند و  طی 4 نوبت به روز رسانی و با 500 تومان افزایش، مجددا به کانال 27 هزار تومان صعود کرد و به 27 هزار و 200 تومان رسید.

ترکیب افزایش قیمت های جهانی و نیما بر قیمت های پایه
قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز در حالی اعلام شد که افزایش 719 تومانی دلار نیمایی در کنار افزایش قیمت های جهانی باعث صعود گروهی قیمت های پایه شد. استایرن بوتادین رابر با 3 هزار و 469 تومان، بیشترین رشد را در قیمت های امروز به نام خود ثبت کرد و ABS با 3 هزار و 412 تومان در رتبه دوم بیشترین افزایش قرار گرفت. سنگین اکستروژن CRP100 مشکی هم با هزار و 736 تومان جایگاه سوم بیشترین افزایش در قیمت های پایه امروز را از آن خود کرد.
در سوی مقابل و در گروهی که کمترین کاهش امروز را تجربه کردند، سنگین تزریقی با 1 و 9 دهم درصد افزایش (368 تومان) دیده می شود. پس از سنگین تزریقی، سنگین دورانی 1 و 95 صدم درصد (418 تومان) رشد قیمت داشت و پت BG821 هم با 2 و 13 صدم درصد (362 تومان) سومین کالای با کمترین افزایش در قیمت های پایه امروز بود.

صعود بدون توقف دلار نیمایی
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 25 هزار و 322 تومان رسید و نسبت به دوشنبه 5 آبان، 719 تومان افزایش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگینِ روزانه به کانال 26 هزار و 500 تومان است. میانگین روزانه، دیروز در کانال 26.800 تومان بود.

چهره‌ی جدید بازار بعد از اعلام قمیت های پایه
به رغم افزایشی بودن همه قیمت های پایه، اثرات قیمت های پایه، به شکل های مختلفی در بازار دیده شد. پی وی سی، پت های بطری و پ پ های نساجی و شیمیایی امروز کاهشی بودند و در مقابل، گروه های پرمصرف نایلون و نایلکس و سنگین اکستروژن افزایشی شدند و ABS، بیشترین رشد قیمت امروز را به نام خود ثبت کرد.

ریزش 26 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 26 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 279 هزار عقب نشینی کرد.
شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد و 2 میلیون و 65 هزار رسید تا امروز 785 هزار و 236 واحد کاهش را تجربه کرده است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟